Ο καθηγητής Γιώργος Κοντογιώργης προσεγγίζει το κρίσιμο θέμα της σχέσης
ελληνισμού και χριστιανισμού, καθώς και την εξέλιξη του κοσμοσυστήματος στο
επίπεδο της οικουμένης.
Ζαμπέλιος,Σικελιανός,Σβορώνος,και Βαλαωρίτης,όπως και Λευκάδιος Χερν(εθνικός Ιάπωνας ποιητής,ημίαιμος Έλληνας).Αυτοί οι άνθρωποι ήταν όντως ήρωες. Η δικιά μου γη,η αρβανίτικη,δεν έβγαλε ακόμα παρόμοιους ήρωες αλλά επιφυλάσσεται. Οι δικοί μου δύο ήρωες,ήταν ένας Δάσκαλος και ένας μαθητής:ο Κωνσταντίνος Δ. Καραβίδας και ο Νικόλαος Ι. Πανταζόπουλος,Κεφαλονίτης ο ένας και Αιγυπτιώτης ο άλλος...
Στον Ά τομο του ελληνικού κοσμοσυστήματος,παρατήρησα ότι η πόλη από ανεξάρτητη,στην Βυζαντινή περίοδο έγινε αυτόνομη,διαπίστωση ορθή
Γνωρίζουμε από τον Δανιηλίδη επίσης,αλλά και τον Πανταζόπουλο ότι η κοινότητα στο Βυζάντιο δεν ήταν φεουδαλική,λειτουργούσε σαν φορολογική μονάδα.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι μία ελαφριά διαφοροποίηση από κοινοτιστή,σε κοινοτιστή.Ενώ ο Πανταζόπουλος θεωρεί την αυτοδιοίκητη κοινότητα αγροτική,εσείς την θεωρείτε αστική-πόλη.Γιατί έτσι;Προέκυψαν νέα στοιχεία;
Ζαμπέλιος,Σικελιανός,Σβορώνος,και Βαλαωρίτης,όπως και Λευκάδιος Χερν(εθνικός Ιάπωνας ποιητής,ημίαιμος Έλληνας).Αυτοί οι άνθρωποι ήταν όντως ήρωες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δικιά μου γη,η αρβανίτικη,δεν έβγαλε ακόμα παρόμοιους ήρωες αλλά επιφυλάσσεται.
Οι δικοί μου δύο ήρωες,ήταν ένας Δάσκαλος και ένας μαθητής:ο Κωνσταντίνος Δ. Καραβίδας και ο Νικόλαος Ι. Πανταζόπουλος,Κεφαλονίτης ο ένας και Αιγυπτιώτης ο άλλος...
Στον Ά τομο του ελληνικού κοσμοσυστήματος,παρατήρησα ότι η πόλη από ανεξάρτητη,στην Βυζαντινή περίοδο έγινε αυτόνομη,διαπίστωση ορθή
Γνωρίζουμε από τον Δανιηλίδη επίσης,αλλά και τον Πανταζόπουλο ότι η κοινότητα στο Βυζάντιο δεν ήταν φεουδαλική,λειτουργούσε σαν φορολογική μονάδα.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι μία ελαφριά διαφοροποίηση από κοινοτιστή,σε κοινοτιστή.Ενώ ο Πανταζόπουλος θεωρεί την αυτοδιοίκητη κοινότητα αγροτική,εσείς την θεωρείτε αστική-πόλη.Γιατί έτσι;Προέκυψαν νέα στοιχεία;
Με εκτίμηση
Δημήτριος Γ. Δάβαρης