Στο πλαίσιο
των Απρόβλεπτων Συναντήσεων στο Cafe του ΙΑΝΟΥ, ο καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης
και πρώην Πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου Γιώργος Κοντογιώργης συνομιλεί
με τη δημοσιογράφο Μαργαρίτα Πουρνάρα για το παρελθόν, το παρόν και το
μέλλον του πολιτικού συστήματος. Στις 3 Μαΐου 2017
Στο 25ο περίπου λεπτό της συζήτησης, και ενώ ο Κος Κοντογιώργης έχει αναλύσει ΔΙΕΞΟΔΙΚΟΤΑΤΑ και αποδείξει με ιστορικές αναφορές την προωθημένη και Δημοκρατική ΠΟΛΙΤΙΚΗ λειτουργία της Ελληνικής Κοινωνίας ακόμη και στα χρόνια της Οθωμανικής κατοχής, έρχεται η δημοσιογράφος, αφού δηλώσει σχεδόν "Ευρωαναθρεμμένη" και "τίποτε άλλο", να κάνει την έξω-κοσμική ερώτηση:
ΑπάντησηΔιαγραφή"η ώσμωση των ανθρώπων που είχαν δυνατότητα ΤΑΞΙΔΙΩΝ και συναλλάγματος, ...., όλοι πίστευαν όττι αυτό θα φέρει μια βελτίωση στον τρόπο που όλοι βλέπουμε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ και τον ΕΑΥΤΟ μας ως πολίτη μιας κοινωνίας, θα δημιουργούσε ένα άλλο υπόβαθρο ΣΥΝΕΊΔΗΣΗΣ(!!!), εν τέλει βοήθησε η ένταξή μας, να μας αφήσει ένα διαφορετικό ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ή ούτε κι αυτό "δούλεψε" απ' ότι φαίνεται;;"
Έμεινα άναυδος!
Όσα επί 25 λεπτά εξηγούσε ο Κος Κοντογιώργης, πήγαν "στο βρόντο"!!!
Κι αν η συνομιλήτριά σας δεν παίρνει ΧΑΜΠΑΡΙ απ' όσα λέτε, αναπτύσσετε, στοιχειοθετείτε, τι πιστεύετε για το υπόλοιπο ακροατήριο, Κε Καθηγητά;;
Προσωπικά, θα σταματούσα εκείνη την στιγμή τη συζήτηση και θα αποχωρούσα ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ.
Θεωρώ ότι δεν σας αξίζουν τέτοιοι συνομιλητές.
Εκεί σταμάτησα την ακρόαση, να με συγχωρείτε….
Παναγιώτης Πέττας
Αγία Παρασκευή
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κ.ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΧΟΙΝΑ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΟΣ
Πρώτον ευχαριστώ την αγαπητή μου Κατερίνα Σχοινά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ό,τι αφορά στις παρατηρήσεις του κυρίου Πέττα θέλω να πω το εξής: Η ελληνική κοινωνία έχει υποστεί την απόλυτη πλύση εγκεφάλου, στο πλαίσιο του νεοελληνικού κράτους, διότι ο σκοπός της κομματοκρατίας δεν ήταν άλλος από το να αλλάξει τον λαό. Ένας τρόπος είναι να αλλοτριώσει το μυαλό του, να του κάνει μετάγγιση μυαλού, για να πάψει να αισθάνεται ότι είναι αυτός που ήταν έως τη συγκρότηση του νεοελληνικού κράτους. Η κλωνοποίηση αυτή ήταν και είναι προϋπόθεση για την λυμεωνική ηγεμονία τους. Η κλωνοποίηση του Έλληνα ανθρώπου προηγήθηκε εκείνης του πρόβατου, της γνωστής Ντόλης. Και μάλιστα με χειρότερο τρόπο. Διότι τον μεν Έλληνα τον μετέβαλε σε άλλον άνθρωπο, την δε Ντόλη την δημιούργησε κατ’εικόνα και ομοίωση του προβάτου. Όντως ο νεοΈλληνας είναι ένας απλώς αρχανθρωποκεντρικός άνθρωπος, ενώ ο παππούς του ήταν οικουμενικός άνθρωπος. Καθώς όμως η κλωνοποίηση αυτή έχει το στοιχείο της νοθείας στην ιδιοσυστασίας του κοινωνικού ανθρώπου, το παλαιό δεν εξέλειπε, με αποτέλεσμα να συμπλέκεται δυσμορφικά με το νέο.
Θέλω να πω ότι το ζήτημα δεν είναι να οργιζόμαστε με τον συνομιλητή μας, αλλά να έχουμε επίγνωση και υπομονή, ελπίζοντας ότι στο τέλος κάτι θα μείνει. Αν δεν δεχόμουν να συνομιλώ με όσους δεν είναι συντρέχουσα η γλώσσα μας, ίσως θα έπρεπε να συνομολογήσω ότι είμαι μουγκός. Και εσείς και πολλοί άλλοι επίσης. Υπομονή και δύναμη λοιπόν ιδίως σε όσους μας δίνουν ακόμη δημόσιο λόγο. Η κυρία Πουρνάρα με έχει «επιστρατεύσει» και με άλλες πρωτοβουλίες της, όπως στο ντοκιμαντέρ για τη δημοκρατία που πραγματοποιήθηκε στον Κεραμεικό.
Κε Καθηγητά,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν είναι ΟΡΓΗ το συναίσθημα που μου δημιουργήθηκε, παρατηρώντας προσεκτικά την απορία της δημοσιογράφου, αλλά συνειδητοποίηση του ότι η προσπάθειά σας απλά έπεφτε στο κενό. Αυτό, βεβαίως, είναι προσωπική μου εκτίμηση.
Από τη σύντομη παρούσα ζωή μου έμαθα ότι δεν είμαι ικανός, ίσως εσείς να είστε, να μεταφέρω τις απόψεις και τις πεποιθήσεις μου στους άλλους ανθρώπους, όσο στοιχειοθετημένες και ακλόνητες κι αν είναι.
Επίσης έμαθα ότι ο κάθε άνθρωπος ανακαλύπτει και συνειδητοποιεί την ΔΙΚΗ ΤΟΥ αλήθεια ΜΟΝΟΣ του, αφού μελετήσει, σκεφτεί και συνδιαλλαγεί με άλλους ανθρώπους!
Οι παράλληλοι μονόλογοι (στην παρούσα περίπτωση μεταξύ υμών και της δημοσιογράφου) δεν θεωρώ ότι αφήνουν κάτι το θετικό, ειδικά στον αδαή εκ των δύο, ο οποίος δεν ΑΚΟΥΕΙ, δεν ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ή και τα δύο ταυτοχρόνως.
Τελικώς, και ενθυμούμενος την ρήση του Προμηθέα "ΤΥΦΛΑΣ ΕΛΠΙΔΑΣ κατώκησα εν αυτοίς", δεν συμμερίζομαι την περί Ελπίδος προσμονή σας.
Ως εκ των ανωτέρω, επιλέγω να παραμείνω μουγκός όταν αντιλαμβάνομαι ότι ομιλώ σε ΚΟΥΦΟΥΣ, όπως η συνομιλήτριά σας!! Και παρ' ότι μου έχει δοθεί πολλάκις βήμα, μη θεωρώντας ότι "ο σκοπός αγιάζει τα ΜΕΣΑ", δεν το χρησιμοποίησα για λόγους αρχής.
Καλή δύναμη στις προσπάθειές σας.
Παναγιώτης Πέττας
Αγία Παραασκευή
Αγαπητέ μου, δεν διακρίνω ότι διαφωνούμε σε κάτι. Απλώς εγώ εκτιμώ ότι συνομιλητές μου ήσαν οι άνθρωποι της αίθουσας και σε αυτούς απευθυνόμουν. Επιλαμβανόμενος και της ευκαιρίας από λάθος ερωτήσεις ή από την άγνοια που ενδεχομένως κυκλοφορεί. Θα ήταν πολύ βολικό σ'εμένα να μην σπαταλιέμαι σε δημόσιες εμφανίσεις -από τις οποίες ουδέν προσδοκώ- για να κάνω το καθήκον μου εφ'ώ ετάχθην. Χωρίς να τρέφω αυταπάτες, προτιμώ να πράττω σύμφωνα με αυτό που θεωρώ χρέος μου. Ευχαριστώ σας πολύ για τις σκέψεις σας
ΑπάντησηΔιαγραφή